De eerste dagen Bangkok

3 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Sawat di kha! De eerste dagen in Bangkok zitten er alweer op. Waarbij 31 januari en 1 februari eigenlijk als 1 lange dag aanvoelden. We hadden (hebben!) wel wat last van een jetlag... Gelukkig kun je hier zo ongeveer om de 3 meter een massage nemen om een beetje te ontspannen dus dat hebben we ook gedaan, hoe fijn! Gisteren hebben we het Royal Palace bezocht (druk!) en Wat Pho, waar o.a. een liggende buddha van 45 meterlang te bewonderen is. Vandaag hebben we een fietstocht gemaakt door een deel van Chinatown, langs een weekend market en zelfs een floating market waar we allerlei 'Thaise tapas' hebben geproefd. Ook zijn we rivier overgestoken (fietsen in de longtail boot) en hebben we daar over verhoogde fietspaden door het groen en langs oude plantages gefietst.

Morgenochtend vroeg (4.45am, omg,we hebben toch vakantie?!) vertrekken we met de bus naar Sukhothai en vervolgens gaan we door naar Chiang Mai.

Bangkok by night Bangkok by night2 Royal Palace1 Royal Palace2 Royal Palace3 Royal Palace4 Wat Pho Reclining buddha1 Reclining buddha 2 Bikingtour2 Foodmarket1 Foodmarket2 Thaise tapas Foodmarket3 Foodmarket4 Bikingtour

1. Marianne van Soesbergen:
    3 februari 2018
    Ziet er allemal prachtig en feestelijk uit ! Hier in Hoorn somber en miezeïg weer, net terug uit de stad.
  2. Marianne van Soesbergen:
    MIEZERIG weer, bedoel ik ! Wat een mooie foto's ! 😘
  3. Irene:
    Wow! That’s a fantastic colorful start, enjoy 😘
  4. Ruben:
    3 februari 2018
    Ja, mooi he, al die kleuren Alles ziet er direct leuker en gezelliger uit! x
  5. Kees:
    3 februari 2018
    Mooie fietspaden. Wat doe je als er een tegenligger komt? Duiken? Helemaal niet eng of zo. Nou ja, voor 100 baht een ANA! Geen geld.
  6. Roos:
    4 februari 2018
    Wat ziet dat er heerlijk uit! Lekker in korte broekjes! Ik wil wel ruilen hoor....
  7. Berenice:
    5 februari 2018
    Geweldig zeg!! Jeske zit in Madrid in de sneeuw. Hier wordt het ook koud brrr. Wel lekker wandel weer met de hond. Ik ga weer even door hier. Dikke kus Beer